Cliënttevredenheid
Bij Viviq sta jij als cliënt op nummer één. Daarom stellen wij alles in het werk om ervoor te zorgen dat je dit ook zo ervaart. Om inzicht te krijgen in de tevredenheid van onze cliënten, meten we hun tevredenheid na elke behandeling met behulp van de Consumer Quality Index (CQI).
De CQI is een gestandaardiseerde systematiek voor het meten, analyseren en rapporteren hoe onze cliënten de kwaliteit van kortdurende ambulante GGZ en verslavingszorg hebben ervaren. Hierbij worden zij gevraagd een rapportcijfer te geven voor de volgende aspecten:
- Bejegening
- Informatie behandeling
- Samen beslissen
- Uitvoering behandeling
- Losse ervaringsvragen
Dit levert een gemiddeld rapportcijfer op. In onderstaande tabel staan de gemiddelde rapportcijfers van de afgelopen jaren:
|
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
Gemiddeld rapportcijfer behandeling Viviq |
|
|
|
|
|
|
|
Continu verbeteren
We zijn verheugd dat onze cliënten hun behandeling jaar na jaar als bovengemiddeld goed ervaren. Toch is er altijd ruimte voor groei en ontwikkeling, vinden we bij Viviq! Daarom besteden we het hele jaar door tijd aan het analyseren van de antwoorden en resultaten uit de metingen, zodat we de kwaliteit van onze zorg continu kunnen blijven verbeteren.